ردکردن این

راه های تبلیغات در اینستاگرام

روش های تبلیغ در اینستاگرام 

  • روش اول: استفاده از ابزارهای رایگان اینستاگرام برای تبلیغ
  • روش دوم: تبلیغ در پیج های بزرگ و پر طرفدار

امروزه مردم علاقه ی بسیار زیادی برای استفاده از شبکه های مجازی دارند که اینستاگرام جز پر طرفدارترین آن ها میان مردم است.

الان ما می خواهیم بدانیم که باید چگونه تبلیغ کنیم؟ برای تبلیغ از چه ابزارهایی استفاده کنیم؟

روش اول: استفاده از ابزارهای رایگان اینستاگرام

اکانت های تجاری یکی از بهترین امکاناتی است که اینستاگرام در اختیار شما قرار می دهد. با ساختن این اکانت به فالورهای شما اجازه داده می شود به شما تماس بگیرند یا پیام متنی یا ایمیل برای شما بفرستند.

در حساب تجاری شما در اینستاگرام شما می توانید داده های مربوط به تجزیه و تحلیل کسب و کارتان را در اختیار داشته باشید. با داشتن یک حساب تجاری به آسانی می توانید بفهمید که برای کاربران برند شما چقدر جذاب بوده است.

روش دوم: تبلیغ در پیج های بزرگ و پر طرفدار

تبلیغ کردن در پیج های شناخته شده و پر طرفدار یکی از بهترین روش های تبلیغات می باشد که نتیجه ی خیلی سریع و خوبی دارد و به طبع دردسر کمتری دارد.

تبلیغات ارزان در اینستاگرام

انواع تبلیغات در اینستاگرام:

  •  تبلیغات بازدیدی در اینستاگرام

باتوجه به اینکه با هر بار نمایش یک تبلیغ در اینستاگرام به تعداد بازدیدکنندگان آن اضافه می شود. شما می توانید تبلیغ ویدئویی خود را به مدت یک دقیقه آماده کنید و در پیج های پر مخاطب به اشتراک بگذارید. این روش یکی از پر طرفدارترین روش های تبلیغ در تلفن همراه می باشد. هزینه ی این تبلیغات باتوجه به بازدید ها محاسبه می شود و حداقل تعرفه برای این گونه تبلیغات 15000 تومان برای هر 1000 بازدید می باشد.

  • تبلیغات ثابت یا ساعتی در اینستاگرام

یکی از رایج ترین روش تبلیغات در سراسر دنیا تبلیغات ثابت می باشد. در این نوع تبلیغ پست تبلیغاتی شما می تواند عکس یا ویدئو باشد. هزینه آن در پیج های مختلف باتوجه به مدت زمان نمایش تبلیغ و تعداد مخاطبین پیج متفاوت می باشد.

نکات مهم برای تبلیغات در اینستاگرام

با توجه به اینکه افراد سودجو فریبکار می توانند باروش های مختلف مانند: فالورهای فیک، بازدیدها و لایک های غیر واقعی میزان بازدید ویو را افزایش دهند و بابت تبلیغ هزینه های بسیار بالایی طلب کنند.

حتما در هنگام انتخاب پیج برای تبلیغات به موارد ذکر شده توجه کنید. اولین کار می توانید از کارشناسان در این حوزه کمک بگیرید. شرکت داده پردازان جامکونت کارشناسان حرفه ای در زمینه تبلیغات برای راهنمایی شما عزیزان دارد. شما می توانید با کمترین هزینه ها مدیریت شبک های مجازی و تبلیغات محصولات خود را به ما بسپارید. مطمئن باشید بهترین راهکارها و ایده ها را برای شما عزیزان ارائه می کنیم.

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *