ردکردن این

آموزش تولید محتوا در وب

برای تولید محتوا در وب اول از همه باید محتوا را بشناسیم

هنگام شنیدن محتوا همه ی ما اولین کلمه ای که به ذهنمان می رسد تولید محتوا می باشد. تولید محتوا با توجه موضوع آن باعث جذب مخاطبان می شود و می تواند ابزار خوبی برای بازاریابی و فروش باشد.

تولید محتوا  به صورت 4 قالب اصلی محتوا: متنی، صوتی، ویدئو و تصویر تولید می شود.

محتوای متنی

در تحقیقات جهانی که اخیرا انجام شده است تولید محتوای متنی از نظر مخاطبین مورد اعتماد ترین می باشد. مقالات پژوهشی هم در قالب نوشته منتشر می شود ویا به صورت کتاب و فیلم منتشر می شود.

فیلم ها بیشتر جنبه ی سرگرمی دارند و کتاب جنبه ی آموزشی و مورد اعتماد می باشد.

محتوای صوتی

همیشه صوت ها ماندگارترین در ذهن مخاطب می باشند. صوت و جلوه های ویژه آن در بازار یابی محتوا تاثیر زیادی نسبت به محتواهای متنی می تواند داشته باشد. در سال هایی که رادیو مخاطبان زیادی داشت محتواهای صوتی فراوانی تولید می شد که هنوزم طرفداران زیادی دارد.

محتوای ویدئویی

امروزه تولید محتواهای ویدئویی در رسانه های دیجیتال بسیار به چشم می خورد.

افراد بسیاری معتقدند که امروزه مردم بدلیل استفاده از شبکه های مجازی مختلف تمایل زیادی برای خواندن متن های طولانی را ندارند آنها تماشای یک ویدئو جذاب و سرگرم کننده را به خواندن متن ترجیح می دهند. ویدئو های زیادی در زمینه های مختلف از جمله: آموزشی، مصاحبه ای، تبلیغاتی و … تولید می شود.

محتوای تصویری

یکی از پر طرفدارترین بازارهای محتوا محتوا بصری می باشد. با توجه به استفاده مردم از رسانه های مختلف اجتماعی بازار یاب ها و صاحبان مشاغل بیشتر ترجیح می دهند از این نوع محتوا برای بازاریابی و فروش محصولات خود استفاده کنند.

با توجه به آمارهای اخیر 93 درصد ارتباطات انسانی را محتوای تصویری تشکیل می دهد. تولید این نوع محتوا بسیار ساده بود و یکنواخت و کسل کننده نیست.

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *