ردکردن این

طراحی سایت ارزان با وردپرس

طراحی سایت ارزان درتبریز

باتوجه به اینکه در گذشته برای طراحی سایت با وردپرس باید از زبان های برنامه نویسی پیچیده استفاده می شد. در روش طراحی وب سایت با وردپرس سایت هایی با قابلیت تغییر پیکسل به پیکسل، قدرتمند، بدون چارچوب و هیچ محدودیتی می توانید ایجاد کنید.

این نوع سایت ها دارای امنیت بالایی می باشد. سایت هایی که با کدنویسی طراحی می شوند انحصاری تر و تخصصی تر می باشند، به علاوه قابلیت خصوصی سازی بیشتری از مخاطب خود دارند.

طراحی سایت با زبان های برنامه نویسی

ساخت سایت با کدنویسی انواع زبان های برنامه نویسی سرعت بارگذاری را بالا می برد در حالیکه طراحی سایت وردپرس همراه با سیستم های مدیریت محتوا دارای سرعت بارگذاری کمتری نسبت به هسته ی پیچیده خود دارند. ساخت سایت با وردپرس از لحاظ سئو بهینه سازی شده است و دلیل محبوبیت این cms  می باشد.

طراحی سایت با وردپرس چه مزایایی دارد؟

امروزه یکی از قدرتمندترین، جامع ترین و محبوب ترین روش های طراحی سایت از نظر طراحان وب می باشد. وردپرس باتوجه به اینکه دارای انواع قالب های متنوع، جذاب و مدرن می باشد که طرفداران زیادی دارد. اکثر قالب های وردپرس ریسپانسیو (واکنش گرا) می باشند.

با توجه به ریسپانسیو بودن این سایت ها می توانند به صفحه ی اول موتورهای جستجوی گوگل راه یابند. در این نوع طراحی می توان به راحتی سئو را بهینه سازی کرد.

طراحی سایت ارزان در تبریز

طراحی سایت ارزان وردپرس

WordPress یک سیستم مدیریت محتوا CMS  می توان انواع مختلفی از وب سایت، وبلاگ و سایت های فروشگاهی و شرکتی را راه اندازی کرد. با توجه به آمارهای اخیر یک چهارم وب سایت های مهم اینترنتی از این نوع سیستم مدیریت محتوا استفاده می کنند.

قیمت طراحی سایت با وردپرس

هزینه طراحی سایت ارزان با وردپرس نسبت به امکانات آن متفاوت می باشد. وب سایت های شرکتی هزینه کمتری دارند. وب سایت های فروشگاهی نسبت به امکانات آن می تواند هزینه چندبرابر داشته باشد. شما باید به این نکته توجه داشته باشید که پروژه شما با چه سیستم مدیریت محتوا و تکنولوژی هایی توسعه داده می شود. پس از انتخاب بر سر این موضوع می توانید وارد جزئیات شوید. برای مثال: طراحی سایت با وردپرس شما چگونه تولید شده است.

ساخت قالب وردپرس

شما می توانید از قالب های طراحی شده که هزینه خیلی کمی دارند استفاده کنید. یا اگر بخواهید ما بهترین قالب ها را با توجه به نیاز شرکت یا فروشگاه شما طراحی می کنیم. اگر بخواهید تغییراتی در قالب اصلی سایت خود بدهید کافی است به گروه داده پردازان جامکونت مراجعه نمایید. ما می توانیم با کدنویسی و با استفاده از افزونه های مختلف امکاناتی را که شما می خواهید را به سایت شما اضافه و یا از آن حذف کنیم.

ما در گروه داده پردازان جامکونت:

باتوجه به سوابق اجرایی مفید، خدمات گروه داده پردازان جامکونت: طراحی، باز طراحی، بهینه سازی، سئو سایت، نگهداری و پشتیبانی سایت را ارائه می دهد.

کدنویسی و افزودن امکانات جدید به عنوان خدمات پشتیبانی سایت می باشد که شما می توانید با ملاحظه نمونه کارهای ما میزان کیفیت کار ما را تشخیص دهید. کافی است خدمات پشتیبانی سایت خود را به ما بسپارید و دیگر نگران هیچ چیز نباشید.

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *