آنالیز رایگان سئو

ابزارهایی برای آنالیز رایگان سایت

با این سایت ها شما می توانید میزان سرعت لود، ریسپانسیو بودن وب سایت و میزان کیفیت آن در گوشی و یا تبلیت را بررسی کنید.

میزان عملکرد و امنیت وب سایت خود را می توانید بررسی و به صورت فنی کار سئو را انجام دهید. عملکرد همه ی آنها تقریبا یکسان است ولی شما می توانید برای اطمینان بیشتر با تمام آنها آنالیز کنید.

ما در این مقاله به چندنمونه از بهترین ابزار های آنالیزسئو برای آنالیز رایگان سایت شما اشاره می کنیم:

  • سئو سایت چکاب
  • وورنک
  • ماز
  • لیپرهی
  • نیبلر
  • گریدر
  • آ . اچ. رفس
  • سئو آنالیز
  • وب چکر

Majestic seo و ahrefs:

برای بررسی میزان بک لینک ها و آنالیز تغییر و تحول آنها بر اثر گذشت زمان  این دو ابزار بسیار قدرتمندی هستند.

به شما در مورد بک لینک های سایت تان اطلاعاتی را می دهد و آن ها را از نظر ارزش رتبه بندی می کند و بک لینک های مفید و مرده را از هم جدا می کند.

Keywordtool.io:

برای یافتن بهترین کلمات کلیدی کافی است کلمه کلیدی را در این وب سایت قرار دهید تا در مدت زمان کوتاهی لیستی از تمام کلمات کلیدی مشابه که باعث ارتقا سایت شما می شوند را بدست آورید.

Webmaster Tools:

این ابزار هم مثل Keywordtool.io عمل می کند. تنها تفاوت این دو این است که این ابزار آنالیز رایگان می باشد.

Keywordtool.io

این ابزار دارای اهمیت زیادی از طرف متخصصان سئو و وبمسترها دارد. با این ابزار شما می توانید اطلاعات دقیقی از ترافیک سایت و تعداد مراجعه کنندگان و مدت زمان سپری شده توسط آنها در سایت را بررسی کنید.

Google Analytics:

با این ابزار شما می توانید رفتاربازدیدکنندگان از سایت تات را بررسی کنید و آمار دقیقی را بدست آوردید.

مانند: کدام صفحات برای بازدیدگنندگان جذاب بوده است یا میزان ماندن آن ها در سایت

شما با این ابزار می توانید مخاطبان خود را بهتر بشناسید و برای بهتر شدن وب سایت خود قدم های بزرگی بردارید و میزان موفقیت خود را بسنجید و ببینید چه تعداد از کاربران به مشتری دائمی شما تبدیل می شوند.

همه ی این ابزار ها براساس معیارهای سنجش گوگل طراحی شده اند و شما می توانید با بکار بردن این ابزار ها و آنالیز کردن سایت و ایجاد تغییر و تحول در وب سایت سایت خود را به خوبی مدیریت و پیشرفت های چشمگیری را داشته باشید.

شما می توانید با این ابزار ها سایت خود را بررسی کنید و ایرادات و اشتباهات آن را رفع کنید.

البته این نکته هم در خاطرتان باشد که این ابزار ها چون بصورت کامل زبان فارسی را پشتیبانی نمی کنند می تواند ایرادات غیر واقعی را به شما نشان دهد که اگر شما آشنایی مختصری به سئو داشته باشید به آسانی می توانید غیر واقعی بودن آن ها را تشخیص دهید.