ردکردن این

مشکلات رایج در طراحی سایت و سئو

مشکلات رایج طراحی سایت

مشکلات بالقوه زیادی در مورد محتوا سایت وجود دارد که موتور جستجو نمی تواند آنها را پیدا یا درک کند که می تواند علیه شما کار کند. مثلا:
• محتوایی که پیدا نمی شود.
• محتوا فقط از طریق جستجوی سایت در دسترس است.
• فایل های فلش، برنامه های جاوا، فایل های صوتی، فایل های ویدئویی.
• AJAX و جلوه های سایت پر زرق و برق. (گوگل در خواندن صفحات AJAX بسیار بهتر شده است ، اما همچنان می‌توان محتوا را با جلوه‌های بی‌معنی پنهان کرد.)
• فریم ها: محتوای جاسازی شده از سایت دیگری می تواند مشکل ساز باشد.
• زیر دامنه ها: محتوا به جای زیرپوشه ها به زیر دامنه ها تقسیم می شود.
مطمئن شوید که محتوای مهم به راحتی قابل کشف، قابل درک است و در ساختار کلی سایت به گونه ای قرار می گیرد که منطقی باشد.

اگر همه چیز به خوبی انجام شود، یک انسان و یک موتور جستجو باید قبل از اینکه صفحه را نگاه کنند، ایده بسیار خوبی از چیستی آن داشته باشند. سئوی معمولی شما فقط بر اساس این پایه محکم است که توسط معماری اطلاعات و ساختار سایت شما ایجاد شده است.

طراحی سازگار با موبایل

سئو دوستانه بودن به معنای داشتن سایتی است که مطابق میل کاربران شما کار می کند – و در بسیاری از موارد این به معنای موبایل است.
بسیاری از مشتریان آینده شما از موبایل به عنوان اولین و اغلب تنها دستگاه برای تعامل با کسب و کار شما استفاده می کنند.
یکی دیگر از ملاحظات مهم برای بسیاری از مشاغل، تعاملات چند دستگاهی است. حتی اگر تبدیل‌های شما از دسکتاپ باشد، آن تعاملات اولیه ممکن است از طریق تلفن همراه باشد.
سازگاری با موبایل به معنای چیزی بیش از طراحی پاسخگو است. من قبلاً به ۲۸ عامل کلیدی در ایجاد وب‌سایت‌های سازگار با سئوی موبایل نگاه کردم که به شما کمک می‌کنند فراتر از طراحی ساده واکنش‌گرا به سمت وب‌سایت‌های واقعاً سازگار با موبایل حرکت کنید.
از نظر سئو، شایان ذکر است که سازگاری با موبایل یک فاکتور رتبه بندی تایید شده برای جستجوی موبایلی است و این نسخه موبایلی سایت شما است که موتور جستجو برای بررسی و رتبه بندی سایت شما از آن استفاده می کند.
با این حال، مهمتر از آن، تلفن همراه این است که مشتریان بالقوه شما چگونه سایت شما را جستجو و مرور می کنند.
اینکه چقدر ویژگی هایی مانند موبایل پسند برای سئو مهم هستند، قابل بحث است، اما کاملاً بحث برانگیز است.
کاری را انجام دهید که برای کاربران شما مفید است و برای سئو مفید است.
سرعت صفحه
یکی دیگر از نکات کلیدی در عصر موبایل سرعت صفحه است. کاربران ممکن است بی حوصله باشند، یا ممکن است همیشه یک اتصال داده تلفن همراه عالی نداشته باشند.
اطمینان از اینکه صفحات شما نازک و متوسط هستند، یک ملاحظات کلیدی در طراحی وب سایت مدرن دوستدار سئو است.
یک نقطه شروع عالی، تست سازگار با موبایل گوگل است . این ابزار به شما در مورد سازگاری با موبایل، سرعت موبایل و سرعت دسکتاپ بازخورد می دهد. همچنین همه چیز را در یک گزارش کوچک مفید خلاصه می کند که دقیقاً چه کاری می توانید برای سرعت بخشیدن به کارها انجام دهید.
سرعت صفحه یکی دیگر از ملاحظات ضروری است که به نحوه ساخت سایت شما و کیفیت و مناسب بودن هاستینگی که استفاده می کنید می پردازد.

مشکلات رایج در طراحی سایت

قابلیت استفاده
قابلیت استفاده از وب ترکیبی از عوامل دیگر است: طراحی خاص دستگاه، سرعت صفحه، قراردادهای طراحی و یک رویکرد بصری برای قرار دادن سایت در کنار کاربر نهایی.
عوامل کلیدی که باید در نظر گرفته شوند عبارتند از:
• چیدمان صفحه : عناصر مهم باید برجستگی بیشتری داشته باشند.
• سلسله مراتب بصری : عناصر مهم تر را بزرگتر کنید!
• صفحه اصلی و پیمایش سایت : مسیرهای راهنمایی را به وضوح برای کاربران نشان دهید.
• جستجوی سایت : سایت های بزرگ نیاز به یک گزینه جستجوی معقول دارند.
• ورود به فرم : فرم ها را تا حد امکان سبک و آسان کنید.
• طراحی : طراحی عالی همه چیز را آسان تر می کند.
این فقط سطح را خراش می دهد. قابلیت استفاده واقعا باید برای هر سایت شخصی سازی شود.
من پیشنهاد می کنم چند منبع را بررسی کنید:
• کتاب «مرا مجبور نکن فکر کنم : رویکرد عقلانی به قابلیت استفاده از وب» نوشته استیو کروگ.
• چک لیست بهینه سازی موبایل من .
قیف بازاریابی محتوا
یکی دیگر از ملاحظات کلیدی برای ساختن سایتی که رتبه بندی می کند این است که چگونه محتوای سایت خود را ساختار می دهید تا مراحل مختلفی را که مشتری بالقوه طی می کند نگاشت کنید.
هدف وب سایت شما این است که به کسب و کار شما کمک کند تا در مقابل مشتریان احتمالی در موتورهای جستجو قرار بگیرد و سپس آن مشتریان را جذب و تبدیل کند.
یک راه خوب برای نزدیک شدن به این موضوع این است که محتوای خود را طوری ساختار دهید که با مراحل یک قیف بازاریابی استاندارد مطابقت داشته باشد:
آگاهی: بالای قیف
محتوای آگاهی معمولاً وبلاگ و مقالات اطلاعاتی شما خواهد بود. ما به مشتریان احتمالی شما کمک می کنیم تا مشکلاتی را که با آن روبرو هستند درک کنند و تجربه و اعتبار شما را در حل آنها نشان دهیم.
• پست های وبلاگ
• مقالات اطلاعاتی
• وبینارها
• راهنماهای جامع
• سوالات متداول
توجه: وسط قیف
محتوا در مرحله بررسی به مشتری بالقوه شما کمک می کند تا شما را با سایر پیشنهادات موجود مقایسه کند. این محتوای کاربردی است که به مشتری در تصمیم گیری کمک می کند.
• مطالعات موردی
• اطلاعات محصول یا خدمات
• ویدئوهای نمایش محصول
• راهنمای استفاده
تبدیل: پایین قیف
محتوای پایین قیف باعث ایجاد تبدیل می شود و باید به آرامی فروش یا سرنخ را تشویق کند.
• بررسی ها
• گواهینامه ها
• امتحان رایگان
• مشاوره رایگان
به یاد داشته باشید که مشتریان در کل این طیف از انواع محتوا جستجو خواهند کرد. بنابراین، اطمینان از اینکه همه این مناطق تحت پوشش هستند، به کشف از طریق موتورهای جستجو کمک می کند و به شما کمک می کند تجارت بیشتری کسب کنید – برد-برد.
این اصول پوشش داده شده است.

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *